جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

عملیات ترکیبی قسام در رفح/ اعتراف رسانه های عبری به هلاکت چهار نظامی صهیونیست

رسانه های رژیم صهیونیستی به هلاکت چهار نظامی این رژیم در رفح در جنوب نوار غزه اعتراف کردند.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس از عملیات نظامی ترکیبی و همزمان علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق رفح خبر داد.

 

این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت چهار نظامی این رژیم در رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

 

گردانهای قسام شاخه نظامی حماس امروز جمعه اعلام کرد که رزمندگانش یک عملیات نظامی ترکیبی و همزمان علیه ارتش اشغالگر در نزدیکی مسجد الدعوه در شرق رفح انجام داده است.

 

قسام درباره جزئیات این عملیات ترکیبی اعلام کرد که یک ساختمان که شماری از نظامیان صهیونیست در آن سنگر گرفته بودند، با راکت "TBG" هدف قرار گرفت و همزمان یک نفربر اشغالگران با راکت یاسن 105 در اطراف این ساختمان هدف قرار گرفت.

 

رزمندگان مقاومت همچنین شماری از نظامیان پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را که در کنار نفربر زرهی این رژیم مستقر بودند، با راکت ضد نفر خبر دادند که به کشته و زخمی شدن آنها منجر شد.

 

از سوی دیگر قسام از هدف قرار دادن دو دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی با راکت یاسین 105 در شرق رفح خبر داد.

 

 این در حالی است که رژیم صهیونیستی در سایه سانسور نظامی شدید تلفات ارتش خود به هلاکت چهار نظامی و زخمی شدن یک نظامی دیگر در رفح اعتراف کرده است.

 

رسانه های این رژیم اعلام کردند دو حادثه سخت در رفح برای ارتش اسرائیل رخ داد به طوری که یک نفربر با بمب و نفربر دیگر با راکت ضد زره هدف قرارگرفته است.

 

 المیادین از درگیری شدید در شرق رفح میان رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست همزمان با حملات توپخانه ای سنگین اشغالگران به این منطقه خبر داد.

 

این رسانه از کمین محکم مقاومت علیه اشغالگران در شرق رفح و فرود آمدن بالگردهایشان خبر داد.

انتهای پیام/ر.ی/




نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.