جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

روایت یک فرمانده مقاومت از نبرد شدید با نظامیان صهیونیست در محله الزیتون غزه

یک  فرمانده میدانی مقاومت با اشاره به نبرد سنگین رزمندگان فلسطینی با نظامیان متجاوز صهیونیستی در جنوب غربی محله الزیتون گفت رزمندگان توانستند چندین خودرو و ادوات نظامی اشغالگران را منهدم کنند و نظامیان دشمن را به رگبار ببندند.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، یک  فرمانده میدانی مقاومت از محله الزیتون در گفتگو با شبکه المیادین از نبرد سنگین رزمندگان فلسطینی با نظامیان متجاوز صهیونیستی در جنوب غربی محله الزیتون خبر داد.

 

این فرمانده میدانی مقاومت گفت رزمندگان توانستند چندین خودرو و ادوات نظامی اشغالگران را منهدم کنند و نظامیان دشمن را به رگبار ببندند.

 

وی افزود درگیری ها در اطراف مسجد بدر متمرکز است به طوری که رزمندگان مقاومت از دیروز پنجشنبه تا امروز توانستند چندین ادوات نظامی دشمن را منهدم کنند .

 

این فرمانده میدانی مقاومت گفت رزمندگان با خمپاره 50 میلی متری، نظامیان صهیونیست را در این منطقه هدف قرار دادند.

 

وی افزود مقاومت توانستند چندین عملیات علیه ارتش رژیم صهیونیستی انجام دهند با وجودی که تعداد نظامیان دو برابر نظامیانی بود که دو ماه پیش برای پیشروی در این محله تلاش کرده بودند.

 

این فرمانده میدانی مقاومت ادامه نظامیان صهیونیست از پشتیبانی دهها تانک  ونفربر و بولدوزر در کنار پشتیبانی بالگردها و پهپادها و جنگنده ها بهره می برند.

 

وی افزود اشغالگران شامگاه پنجشنبه دهها منزل فلسطینیان را عمدا منفجر کردند و همزمان جنگنده های آنها منازل مردم را بمباران کردند.

 

انتهای پیام/ر.ی/




نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.