چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
دویست و چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

8 شهید و دهها زخمی در بمباران مرکز غزه/سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی ارتش یمن/حمله مقاومت عراق به بندر حیفا

دویست و چهارمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی آغاز شد که جنگنده های این رژیم با بمباران اردوگاه النصیرات دهها نفر را به خاک و خون کشیدند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، رژیم صهیونیستی در دویست و چهارمین روز تجاوز به غزه با بمباران اردوگاه نصیرات نوار غزه، هشت تن را شهید و دهها نفر را مجروح کرد.

 

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (15 مهر 1402) به ۳۴ هزار و 388 نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و 437 نفر رسید.

 

به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در شهرک صهیونیستی« شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش کانال تلگرامی شبکه المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که آژیرهای هشدار در شهرک و پادگان « شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی و در مجاورت مرزهای لبنان به صدا درآمدند.

 

 

گلوله باران شناورهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت سواحل شهرغزه

شناورهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز شنبه به سمت سواحل شهر غزه گلوله باران کردند. قدس فید در خبر فوری دیگر اعلام کرد که حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شمال نوار غزه از سرگرفته شد.

 

 

ارتش رژیم صهیونیستی مناطق شمال و مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند

به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، تانک ها و تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در مرزهای شمال غزه، مناطق شرق جبالیا و اطراف شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه را گلوله باران کردند.

 

مناطق شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز هدف گلوله باران شدید ارتش صهیونیستی قرار گرفت.

 

 

شهادت دو جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در غرب شهر جنین

«مصطفى عابد و أحمد شواهنة» دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در نزدیکی ایست و بازرسی سالم در غرب شهر جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

 

 

حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داده است.

 

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ خود بر تداوم حملات خود به اهداف رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید کرده است.

 

 

ارتش یمن سرنگونی پهپاد آمریکا را تأیید کرد

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور با موشک، پهپاد ام. کیو 9 آمریکا را رهگیری و سرنگون کرده‌اند.

 

 

ارتش یمن همچنین از هدف قرار گرفتن نفتکش انگلیس خبر داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که نیروهای این کشور با تعدادی موشک دریایی ضد کشتی، نفتکش انگلیس ANDROMEDA STAR را به تلافی حملات این کشور در دریای سرخ هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیماً به هدف اصابت کرده است.

 

 

تأیید حمله تلافی‌جویانه یمن

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تایید کرد که نیروهای یمن به دو کشتی در آب‌های دریای سرخ سه موشک بالستیک شلیک کرده‌اند.

 

 

حزب الله لبنان از شهادت رزمنده خود در راه قدس خبر داد

جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد که یکی از رزمندگانش به نام «فرج الله علی حمود» در راه قدس و در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

 

 

تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی مغربی‌ها

مردم مغرب در حمایت از مقاومت اهالی غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تظاهرات کردند.

 

 

الجزیره: پلیس آمریکا علیه دانشجویان متوسل به زور شد

شبکه الجزیره قطر گزارش داد که نیروهای امنیتی و پلیس در ایالت کلرادو آمریکا برای متفرق کردن دانشجویان معترض به نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه، به زور و خشونت متوسل شده‌اند.

 

فرانسه مدعی پیشرفت در مذاکرات برای کاهش در شمال فلسطین اشغالی شد

وزارت امور خارجه فرانسه مدعی شد که در ارتباط با پیشنهاد این کشور برای کاهش تنش بین حزب الله و رژیم صهیونیستی پیشرفتی حاصل شده است.

 

 

عضو حماس: پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را دریافت کردیم

خلیل الحیه، نائب رئیس حماس در غزه گفت که این جنبش امروز پاسخ رسمی رژیم اسرائیل به موضع حماس را که سیزدهم آوریل به میانجی‌ها اعلام شده بود، دریافت کرده است و این جنبش این پاسخ و پیشنهاد را بررسی و به محض پایان آن به واسطه‌های قطری و مصری اعلام خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م.د


| شناسه مطلب: 388980







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.