دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تشریح کرد:

جزئیات عملیات جدید علیه رژیم صهیونیستی در خلیج عدن و اهداف دیگری در بندر ایلات/ ادامه حمایت یمن از مردم مظلوم غزه

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تشریح جزئیات عملیات جدید علیه رژیم صهیونیستی بر افزایش عملیات نظامی علیه اهداف رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تاکید کرد و گفت این عملیات تنها در صورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و پایان محاصره مردم فلسطین در نوار غزه متوقف خواهد شد.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن یک کشتی رژیم صهیونیستی در خلیج عدن در ادامه حمایت از مردم مظلوم نوار غزه خبر داد.

 

یحیی سریع همچنین از ضربات یگان موشکی یمن به چندین هدف مهم اشغالگران در بندر ایلات در مناطق اشغالی 1948 خبر داد.

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر ادامه حمایت یمن از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه تاکید کرد.

 

یحیی سریع در بیانیه ای خود در تشریح عملیات جدید در خلیج عدن اعلام کرد که کشتی اسرائیلی  "MSC DARWIN" با چند موشک دریایی مناسب در خلیج عدن هدف قرار گرفته است.

 

وی همچنی تاکید کرد که اهدافی در بندر ام الرشراش(ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی با موشکهای بالستیک و بالدار هدف قرار گرفته است.

 

سریع تاکید کرد نیورهای مسلح همچنان به یاری ملت فلسطین از طریق جلوگیری از کشتیرانی رژیم صهیونیستی یا کشتی هایی که به مقصد بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ  ودریای عرب و اقیانوس هند حرکت می کنند،

 

وی بر افزایش عملیات نظامی علیه اهداف رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تاکید کرد و گفت این عملیات تنها در صورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و پایان محاصره مردم فلسطین در نوار غزه متوقف خواهد شد.

انتهای پیام/ر.ی/




مطالب مرتبط

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.