شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
زهیر اندراوس» نویسنده و تحلیلگر جهان عرب

ضربات مهلک حزب‌الله بازدارندگی رژیم صهیونیستی را تضعیف کرده است

«زهیر اندراوس» نویسنده و تحلیلگر جهان عرب گفت: ضربات مهلکی که حزب الله به صهیونیست ها در جبهه زمینی و با سرنگون کردن پهپادهای رژیم اسرائیل وارد کرده، نه تنها بازدارندگی این رژیم را تضعیف کرده، بلکه به آن نیز پایان داده است.

 

به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا)  «زهیر اندراوس» نویسنده و تحلیلگر جهان عرب در مطلبی در رای الیوم با اشار به ضربات مهلکی که حزب الله به صهیونیست ها در جبهه زمینی و با سرنگون کردن پهپادهای رژیم اسرائیل وارد کرده، نوشت: پس از موفقیت های چشمگیر حزب الله در سرنگونی پهپادهای پیشرفته رژیم صهیونیستی که ارتش این رژیم برای ماموریت های جاسوسی و اطلاعاتی از آنها بر فراز لبنان بهره می‌برد، تل آویو به شدت در تنگنا قرار گرفته است.

 

وی افزود: این علاوه بر جنگ فرسایشی است که مقاومت اسلامی از اکتبر گذشته(۲۰۲۳) علیه رژیم صهیونیستی به راه انداخته، روز به روز بیشتر مشخص می‌شود که حزب الله نه تنها بازدارندگی این رژیم را تضعیف کرده، بلکه به آن نیز پایان داده است.

 

این تحلیلگر اضافه کرد: علاوه بر این، آنچه به شدت سران سیاسی و نظامی رژیم اشغالگر را به خود مشغول کرده، این است که آیا حزب الله در چارچوب اقدامات غافلگیرکننده ای که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله وعده داده است، سامانه های دفاع هوایی برای انهدام جنگنده های اسرائیلی در صورت نبرد تمام عیار میان طرفین در اختیار دارد؟

 

رای الیوم در ادامه نوشت: حزب الله لبنان طی روزهای گذشته چندین پهپاد پیشرفته رژیم صهیونیستی را بر فراز لبنان سرنگون کرده و این وحشت اشغالگران را به دنبال داشته است. رسانه صهیونیستی «تایمز آف» به نقل از منابع امنیتی و نظامی در تل آویو، از سرنگونی این پهپادها به مثابه چالشی برای برتری هوایی این رژیم در منطقه نام برده است. عملیات حزب الله در جبهه زمینی نیز شمال فلسطین اشغالی را به سرزمین ارواح تبدیل کرده است.

 

انتهای پیام/ ع.غ


| شناسه مطلب: 388957







نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.