جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
روزنامه الاهرام:

اسرائیل در حال خودکشی است/ پروژه صهیونیسم دیر یا زود پایان خواهد یافت 

روزنامه الاهرام طی مقاله ای با عنوان "اسرائیل در حال خودکشی است"  نوشت: "اسرائیل  تاکنون  شوک 7 اکتبر  را تجربه می کند، زیرا در دستیابی به اهداف جنگ ناکام مانده است و مقاومت همچنان پابرجاست و حماس همچنان مبارزه می کند و اهداف مهمی را مورد اصابت قرار می دهد.


 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) در این تحلیل آمده است: اسرائیل نتوانست اسرای خود را آزاد کند. جامعه اسرائیل میان افراد مذهبی و سکولار تقسیم شده است وخطرناکتر از آن، گروه های زیادی از اسرائیلی ها به فکر مهاجرت به آمریکا، آلمان و سایر کشورهای دیگر هستند.

 

 

در ادامه این تحلیل آمده است: وحشیگری اسرائیل در  رویارویی با گرووهای مقاومت که به شدت در حال مقابله با آنهاست، نشان می دهد، رهبران اسرائیل در همه سطوح از سرخوردگی و جنون رنج می برند و نتانیاهو تصمیم گرفته است همه ورق های خود را رو کند حتی اگر بهای آن پایان اسرائیل باشد.

 

بسیاری از اندیشمندان و سیاستمداران پیش بینی کرده اند پروژه صهیونیسم دیر یا زود پایان خواهد یافت و به نظر می رسد پایان آن نزدیک است و غزه آخرین مرحله  جنگ نخواهد بود، بلکه اسرائیل آخرین دور و مرحله درگیری اعراب و اسرائیل خواهد بود. همانگونه که عبدالوهاب المسیری اندیشمند مصری در کتاب خود  پایان و زوال اسرائیل را پیش بینی کرده است.

 

اسرائیل در جنگ با غزه چیزهای زیادی از دست داد و برای ارتش شکست ناپذیر، بازیابی نفوذ آن در منطقه سخت ودشوار شده است. "طوفان الاقصی"  آمریکا را نیز با خود خواهد برد.

 

انتهای پیام/  ح پ/ 24




نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.