جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

لفاظی رئیس رژیم صهیونیستی علیه ایران

رئیس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، ادعاهایی را علیه نقش ایران در منطقه مطرح کرد..

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری دپ‌آ آلمان، "اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، در خصوص تولید تسلیحات هسته‌ای از سوی ایران هشدار داد.

 

 

هرتزوگ در گفت‌وگویبا روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان،  تمایل ایران برای بمب است.

ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای (ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.

مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رئیس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

وی بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی از سوی برخی ریزبالگردها در روزهای اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم."

رئیس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت:  فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

وی از اروپا خواست به آنچه که "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ همچنین گفت باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد.


انتهای پیام /ع.غ/24




مطالب مرتبط

حضور رئیس رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در مسجد شیخ زاید+ عکس

  به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)،  اسحاق هرزوگ رئیس رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در مسجد شیخ زاید در ابوظبی حضور پیدا کرد.   هرزوگ مدعی شد که این دیدار، نشانگر امید، صلح و آینده‌ای بهتر برای ملت‌های منطقه است!   جنایتکاری که دستانش به خون هزاران زن و ...

|

رسانه‎ها گزارش دادند:

عملیات گسترده نیروهای مسلح یمن در عمق امارات همزمان با سفر هرزوگ/ شاباک از رئیس رژیم صهیونیستی خواست فورا امارات را ترک کند/ اسحاق هرزوگ به پناهگاه انتقال یافت
رسانه‎ها گزارش دادند:

عملیات گسترده نیروهای مسلح یمن در عمق امارات همزمان با سفر هرزوگ/ شاباک از رئیس رژیم صهیونیستی خواست فورا امارات را ترک کند/ اسحاق هرزوگ به پناهگاه انتقال یافت

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در خبری در ارتباط با عملیات نیروهای مسلح یمن در عمق امارات نوشت: سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) از هرزوگ خواسته است که فورا امارات را ترک کند.

|

نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.