جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

وزیر امور خارجه با اهدای گل از خانواده شهید طهرانی مقدم قدردانی کرد

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و پیام تشکر دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را به خانواده شهید ابلاغ کرد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و پیام تشکر دکتر امیرعبداللهیان  وزیر امور خارجه را به خانواده شهید ابلاغ کرد.

 

حجت الاسلام امرودی  پس از اهدای گل و قرائت پیام قدردانی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران از خانواده شهید بزرگوار سردار حسن طهرانی مقدم گفت: عملیات موشکی و پهپادی غرور آفرین اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهداف صهیونیستی در عمق این رژیم را مدیون جانفشانی های شهدایی چون طهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی می دانیم که تکمیل کننده تلاشهای دستگاه دیپلماسی به نفع ملتهای منطقه است.

 

در این دیدار علاوه بر مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، حجت الاسلام فلاحی، دکتر فداحسین مالکی و دکتر زهرا الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی و دکتر خطیبی معاون وزیر علوم، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین  نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندیهای موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.
 
انتهای پیام/ع.غ


| شناسه مطلب: 388826







نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.