پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

راهپیمایی گسترده ایرانیان در حمایت از عملیات «وعده صادق» و تداوم جمعه خشم علیه صهیونیستها

مردم شهرهای مختلف کشور از جمله کلانشهرهای تهران، خراسان جنوبی، قزوین، گیلان، قم و ... امروز بعد از نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی گسترده، حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) نماز جمعه امروز کشور در حالی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که نمازگزاران در استان‌های تهران، قم، قزوین، گیلان، مازندارن، فارس، کرمانشاه، ایلام، گلستان، کرمان، زنجان، همدان، آذریایجان غربی، آذربایجان شرق، کردستان، اهواز، ایلام و دیگر استان‌ها ضمن  استمرار و تداوم راهپیمایی جمعه‌های خشم با برپایی راهپیمایی در شهرهای مختلف کشور، حمایت خود را از عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرده و خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیسیتی نشان دادند.

 

مردم مومن و انقلابی در این راهپیمایی شعار هایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «سپاهی قهرمان تشکر، تشکر » سردادند و پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

راهپیمایی حمایتی نمازگزاران نماز جمعه تهران از عملیات «وعده صادق»

صدها نفر از نمازگزاران تهرانی پس از انجام فریضه نماز جمعه این هفته پایتخت، در حمایت از عملیات «وعده صادق» ـ در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ـ راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از عملیات نیروی هوا فضای سپاه اعلام کردند.

 

راهپیمایی نمازگزاران کرجی در حمایت از عملیات وعده صادق

نمازگزاران کرجی پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه مسیر مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج تا امامزاده حسن (ع) را راهپیمایی و ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت انجام عملیات وعده صادق اعلام کردند.

در این راهپیمایی افراد حاضر با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین، سپاه پاسداران، لبیک یا خامنه ای و پوسترهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آمریکا بار دیگر خشم و انزجار خود را از دشمنان فریاد زدند و از اقتدار سپاه پاسداران در تنبیه متجاوز که موجب عزت و سرافرازی کشور شد قدردانی کردند.

 

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق

مردم غیور و انقلابی گیلان پس از شرکت در نماز جمعه، با شرکت در راهپیمایی، حمایت خود را در حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل اعلام کردند.

نمازگزاران گیلانی و مردم غیور استان پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه، با گام‌هایی استوار به خیابان‌ها آمده و با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در سوریه، حمایت کامل خود را از عملیات تلافی جویانه وعده صادق از سوی دلاورمردان سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل اعلام کردند.

 

راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از وعده صادق

مردم ولایت‌مدار استان گلستان در حمایت از عملیات موشکی غرورآفرین وعده صادق و قدردانی از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای خونخوار، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی کردند.

 

 

راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات وعده صادق در خراسان جنوبی

مردم شهرهای مختلف خراسان جنوبی بعد از نماز جمعه ۳۱ فروردین همگام با سایر هموطنان در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» و مردم غزه راهپیمایی کردند.

نمازگزاران با حرکت از مصلاهای سراسر استان و سر دادن شعارهای الله اکبر، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "کودک‌کش صهیونیست، نابودی تو قطعی است" ضمن اعلام حمایت از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع نظامی اسرائیل، خشم و انزجار خود را از تداوم جنایات وحشیانه این رژیم در غزه ابراز داشتند.

 

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از عملیات وعده صادق

در حمایت از اقدام غرورآفرین نیرو‌های مسلح کشور در اجرای عملیات «وعده صادق» و تنبیه رژیم صهیونیستی مردم قزوین پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که از مسجدالنبی محل برگزاری نمازجمعه تا میدان آزادی برگزار شد نمازگزاران با شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و سپاهی قهرمان ارتشی دلاور تشکر تشکر، ضمن همدردی با مردم غزه، حمایت خود را از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اعلام کردند.

 

 

حمایت نمازگزاران جمعه قم از عملیات «وعده صادق»

مردم مومن و انقلابی قم امروز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی و سردادن شعار حمایت قاطع خود از عملیات «وعده صادق» را به نمایش گذاشتند.

هزارن نفر از نمازگزاران جمعه قم امروز با برپایی راهپیمایی از مصلای قدس تا چهار راه شهدا ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت قاطع خود از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان قم در این راهپیمایی ضمن آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، با اهدای شاخ‌های گل از اقدام نیروهای نظامی کشور قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/ سش/ 24

 


| شناسه مطلب: 388753







نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.