پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
یکصد و نود و ششمین روز جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین/

ادامه تجاوزات اشغالگران به مناطق مختلف نوار غزه/ فراخوان حماس برای سرازیر شدن فلسطینیان به مسجدالاقصی/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک لبنان/ عملیات مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز جمعه که یکصد و نود و ششمین روز تجاوزات این رژیم به نوار غزه به شمار می رود، به جنایات خود علیه مردم مظلوم و بی دفاع این منطقه ادامه داد.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه وارد یکصد و نود و ششمین روز خود شده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز جمعه که یکصد و نود و ششمین روز تجاوزات این رژیم به نوار غزه به شمار می رود، به جنایات خود علیه مردم مظلوم و بی دفاع این منطقه ادامه داد.

 

بر اساس گزارش المیادین، قایقهای توپدار ارتش رژیم صهیونیستی، سواحل نوار غزه را گلوله باران کردند.

 

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک لبنان

 

جنگنده های رژیم صهیونیستی، شهرک عیتاالشعب در جنوب لبنان را بمباران کردند.

 

این در حالی است که رزمندگان مقاومت حزب الله بار دیگر مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را در حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت شجاع آن و پاسخ به تجاوزات و جنایات مستمر این رژیم هدف قرار دادند.

 

فراخوان جنبش حماس برای حمایت از مسجدالاقصی

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از عموم ملت فلسطین در کرانه باختری اشغالی، قدس اشغالی، مناطق اشغالی 1948 دعوت کرد برای حمایت از مسجدالاقصی در برابر تجاوزات مکرر صهیونیستها به این مکان سرازیر شده و در آن معتکف شوند.

 

حماس بر ضرورت به شکست کشاندن نقشه ها و طرحهای خطرناک رژیم صهیونیستی و شهرک نشینانش علیه مسجدالاقصی تاکید کرده است.

 

طی روزهای اخیر شهرک نشینان صهیونیست با حمایت ارتش رژیم صهیونیستی بارها به مسجدالاقصی یورش برده و حرمت آن را شکسته اند.

 

عملیات مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد

 

گردانهای شهدای الاقصی در الخلیل از هدف قرار دادن یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین  کرمی تسور خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، رزمندگان گردانهای الاقصی یک یگان پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی شهرک کرمی تسور به رگبار بستند.

 

سرایالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در طولکرم هم از عملیات ضد صهیونیستی خبر داد و افزود رزمندگان این گروه با نظامیان صهیونیست در جریان یورش آنها به شهرک نورشمس درگیر شدند.

 

تظاهرات گسترده در صعده یمن در حمایت از غزه

 

شهر صعده یمن شاهد تظاهرات گسترده با عنوان «نبرد ما تا پیروزی غزه ادامه دارد» بود که طی آن یمنی ها بر ادامه حمایت همه جانبه ا زمردم و مقاومت فلسطین تاکید کردند.

 

درخواست سفارت آمریکا از کارکنانش در اراضی اشغالی

 

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از کارکنان سفارت و خانوادههای آنها خواست از تردد در تل آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع خودداری کنند.

 

انتهای پیام...


| شناسه مطلب: 388741







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.