سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
رسانه های اسرائیلی:

ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل درباره پهپادهای ایرانی بی اساس است

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند ادعاهای « دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی وارد حریم هوایی اسرائیل نشده، بی اساس و نادرست است.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) شبکه المیادین به نقل از رسانه های اسرائیلی گزارش داد آمار ارتش اسرائیل درباره میزان رهگیری و انهدام موشک ها و پهپادهای ایران، نوعی دیوانگی و اغراق آمیز است و این آمار می تواند موجب بی تقاوتی اسرائیلی ها و نیز ارتش شود.

 

رسانه های اسرائیل اعلام کرند ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل درباره به حداقل رساندن آسیب های ناشی از حمله ایران به اسرائیل هم نادرست است.

 

این رسانه ها افزودند: بر خلاف اظهارات سخنگوی ارتش اسرائیل، 9 موشک ایرانی با عبور از سامانه پدافند هوایی به پایگاه هوایی «نیفاتیم » اصابت کردند، نه 7 موشک.

 

به نوشته این رسانه ها، موشک هایی که موفق به عبوراز سامانه  پدافند هوایی اسرائیل شدند نشان می دهد که حمله به تجمعات بزرگ غیرنظامی می تواند خسارات سنگینی را به دنبال داشته باشد.

 

رسانه های اسرائیلی تاکید کردند بر خلاف ادعاهای ارتش اسرائیل، یک پهپاد ایرانی با ورود به حریم اسرائیل  به منطقه حرمون اصابت کرد .

 

این رسانه ها همچنین تایید کردند در حمله ایران پایگاه « رامون» ، تعدادی از انبارها و مراکز تعمیر و نگهداری آن هدف قرار گرفتند و علاوه بر آن خساراتی نیز به اطراف پایگاه وارد شد.

 

انتهای پیام/ 24

 


| شناسه مطلب: 388705







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.