سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
یکصد و نود و چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر/حمله توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به اردوگاه النصیرات /7 شهید در بمباران خانه‌ای در رفح

یکصد و نود و چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی و تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در حالی آغاز شد که جنگنده های صهیونیست ساختمانی مسکونی را در شجاعیه غزه بمباران کردند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، در یکصد و نود و چهارمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، همزمان با تأکید دوباره سران رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به رفح، بامداد امروز مناطق مختلف مسکونی در این شهر مورد هدف حمله پهپادی و توپخانه‌ای قرار گرفت.

 

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، تاکنون  33843 شهید و 76575 نفر دیگر زخمی شده‌اند. بمباران خانه‌های مسکونی نیز از اواخر شب گذشته تا بامداد امروز حداقل سه مرتبه تکرار شده است.

 

تک تیرانداز مقاومت نظامی صهیونیست را از پای درآورد

گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یکی از تک تیراندازان این جنبش یک نظامی صهیونیست را در بیت حانون واقع در شمال هدف قرار داده است.

 

 

عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه

به گزارش خبرگزاری صفا، خبرنگار این شبکه اعلام کرد که خودروهای نظامی ارتش اسرائیل پس از یورش به شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه که بیش از 36 ساعت ادامه داشت و محاصره مدارس محل اسکان آوارگان فلسطینی و بازداشت شماری از آنان، صبح امروز از این شهرک خارج شدند.

 

 

جنایتی دیگر از سوی صهیونیست‌ها در رفح

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه خانه‌ای را در اردوگاه یبنا در مرکز شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

 

در بمباران خانه‌ای در اردوگاه «یبنا» در مرکز شهر رفح تاکنون شهادت هفت نفر از جمله چهار کودک تأیید شده است؛ پیکر شهدا به بیمارستان «الکویت» رفح منتقل شده است. 

 

به نوشته خبرگزاری شهاب، سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که نیروهای امدادی همچنان در حال آوار برداری خانه و بیرون کشیدن پیکر شهدا و مجروحین هستند.

 

 

حمله هوایی رژیم اشغالگر به کارخانه داروسازی در شرق دیرالبلح

جنگنده های رژیم اشغالگر یک کارخانه تولید دارو در شرق شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

 

 

ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته 40 بار نوار غزه را بمباران کرد

به گزارش وبسایت عبری عکا، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که نیروی هوایی این رژیم طی بیست و چهار ساعت گذشته بیش از 40 بار مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرد.

 

 

2 شهید و 9 مفقودی در بمباران خانه‌ای در الشجاعیه

در بمباران خانه‌ای در منطقه «الشجاعیه» در شرق غزه، تاکنون 2 نفر شهید شده‌اند و همچنان 9 نفر زیر آوار مانده‌اند و امدادگران در تلاش برای خارج پیکر بی جان یا مجروح آن‌ها هستند.

 

 

بمباران خانه‌ای با 40 ساکن

جنگنده‌های ارتش اشغالگر یک خانه در محله «المشاهره» واقع در مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند، خانه‌ای که نزدیک 40 نفر در آن زندگی می‌کردند. هنوز آمار شهدا و مجروحان این جنایت منتشر نشده و نیروهای امدادی در حال آواربرداری هستند.

 

 

شلیک موشک حزب الله به مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش شبکه المیادین، مقاومت اسلامی لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد: مقر فرماندهی لشکر 91 پادگان « برانیت» در شمال فلسطین اشغالی را با یک موشک «برکان» هدف قرار دادیم و موشک با دقت به هدف اصابت و صدماتی به آن وارد کرد.

 

 

حزب‌الله یک خودروی ارتش صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه «المطله» در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.

 

 

عزت الرشق» معادله جدیدی آغاز شده، دوران قلدری رژیم صهیونیستی تمام شده است

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت که تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، به نگارش فصل جدیدی منجر خواهد شد و هر چیزی بعد از آن با قبل متفاوت خواهد بود.

 

او گفت که قلدوری یا گردن کلفتی و ایجاد هرج و مرج در منطقه از سوی رژیم اشغالگر بدون آنکه مسئولیت چیزی را بپذیرد یا کسی او را کنترل کند؛ دیگر به پایان رسیده است.

 

 

انتهای پیام/م.د


| شناسه مطلب: 388688







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.