دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
استاد دانشگاه مطالعات جهان در گفت و گو با قدسنا؛

دوران خویشتنداری و صبر ایران به پایان رسیده است / از این پس دشمن می داند ایران تهدید می کند و تهدید خود را به بهترین شکل اجرا خواهد کرد

الهام کدخدایی: ایران هم توان پاسخ و هم اراده پاسخ به رژیم صهیونیستی را دارد و با اقدام شب گذشته اعلام شرایط جدیدی از سوی ایران بود که دوران خویشتنداری و صبر به پایان رسیده و از این به بعد واکنش ایران به اقدامات خبیثانه چنین خواهد بود.

 

دکتر الهام کدخدایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری قدس(قدسنا) در مورد سیلی موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: اولین نکته در انتقام ایران از رژیم صهیونیستی ایجاد بازدارندگی برای رژیم صهیونیستی است چرا که از این پس اسرائیل می داند هر اقدامی که انجام خواهد داد برایش بدون هزینه نخواهد بود و بداند که از این پس اگر غلطی انجام دهد باید هزینه چند برابری پرداخت کند.

 

استاد دانشگاه مطالعات جهان افزود: نکته دوم این که عملیات وعده صادق بیش از اینکه هزینه های مادی برای رژیم صهیونیستی داشته باشد این پیام را به این رژیم و حامیانش ارسال کرد که ایران می تواند تهدیدات خود را عملی کند و این کار را می تواند هدفمند و دقیق انجام دهد و زیرساخت حیاتی این رژیم را تحت شعاع قراردهد.

 

کدخدایی خاطرنشان کرد: نکته سوم این است که ایران هم توان پاسخ و هم اراده پاسخ به رژیم صهیونیستی را دارد. اقدام شب گذشته اعلام شرایط جدیدی از سوی ایران بود که دوران خویشتنداری و صبر به پایان رسیده و از این به بعد واکنش ایران به اقدامات خبیثانه دشمن این گونه خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: با گذشت 6 ماه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوارغزه، هزینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ناشی از جنگ برای صهیونیست ها و حامیانش بالا رفته است. دولت فعلی امریکا در شرایطی است که از یک سو تحت فشار افکارعمومی مردم خود است و از سوی دیگر انتخابات پیش رو را در پیش دارد و برای اینکه جناح رقیب از این وضعیت به نفع خود بهره برداری نکند مجبور است هر چه زودتر این جنگ را پایان دهد.

 

انتهای پیام/م.د/20


| شناسه مطلب: 388587







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.