دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

حمله اشغالگران صهیونیست به منطقه‌ای در جنوب لبنان

خبرنگار الجزیره صبح امروز (شنبه25 فروردین) از حمله صهیونیست‌ها به منطقه اقلیم التفاح در جنوب لبنان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرنگار النشره در جنوب لبنان، «هواپیماهای جنگی اشغالگران قبل از ۶ صبح به منطقه‌ای بین شهرک‌های الریحان و سجد حمله کردند».

 

این حمله در حالی است که حزب‌الله لبنان روز جمعه «دهها موشک کاتیوشا» را به سمت مواضع توپخانه اشغالگران شلیک کرد، در حمله‌ای که به گفته آن‌ها پاسخی به حملات صهیونیست‌ها به شهرهای جنوب لبنان بود.

 

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و منازل غیرنظامیان در جنوب مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۲۰ شب گذشته مواضع توپخانه دشمن را در زاعوره با دهها موشک کاتیوشا بمباران کردند.

 

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر گفت: در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن ها و در چارچوب پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و منازل غیرنظامیان، مبارزان مقاومت در ساعت ۱۹:۱۰ روز جمعه حمله هوایی با پهپاهادی تهاجمی به پایگاه راموت نفتالی انجام دادند که مستقیماً به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

 

ارتش اشغالگر نیز روز جمعه اعلام کرد که پرتاب حدود ۴۰ موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه «اصبع الجلیل» در شمال اراضی اشغالی را رصد کرده و ۲ پهپاد رهگیری شده است.

 

ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای که از سوی آناتولی منتشر شد، گفت: «در پی آژیرهای هشداری که دقایقی قبل در منطقه (اصبع الجلیل) در شمال فعال شد، درباره رصد پرتاب حدود ۴۰ گلوله راکت از خاک لبنان صحبت شد.

 

ارتش در همین بیانیه ادعا کرد: پدافند هوایی ۲ پهپاد حزب‌الله را که از سمت لبنان نفوذ کرده بودند، رهگیری کرد و از ترس سقوط قطعات پهپادها، هشدارها فعال شد.

 

 

انتهای پیام /ی.ح/25




مطالب مرتبط

خلیل الحیه:

نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد/ طوفان الاقصی نیازمند خیزش بزرگ سراسری  امت عربی و اسلامی است
خلیل الحیه:

نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد/ طوفان الاقصی نیازمند خیزش بزرگ سراسری امت عربی و اسلامی است

خلیل الحیه معاون یحیی سنوار رهبر حماس در نوار غزه تاکید کرد طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید و نیازمند خیزش بزرگ سراسر امت عربی و اسلامی است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.