شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
در روز قدس امسال برگزار خواهد؛

رژه شناورهای سبک در کشورهای محور مقاومت

دریادار تنگسیری گفت: شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری و همزمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین رژه می روند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز جمعه در این باره با اشاره به اهداف برگزاری رژه اظهار کرد: نمایش ظرفیت محور مقاومت در حوزه دریا و اجرای رژه برای رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی حامل پیام است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد و برای دومین سال است که رژه سراسری مردمی به صورت خود جوش انجام می‌شود.

 

دریادار تنگسیری تشریح کرد: در کشور ما نیز پیش بینی می‌کنیم بیش از سه هزار شناور مردمی سبک و سنگین در ۱۳ نقطه از سواحل جنوب و شمال کشور که مشخص شده است حاضر خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: شناورهای بسیج مردمی در ایران و شناورهای مردمی کشورهای محور مقاومت در عراق، سوریه، یمن، لبنان به‌صورت همزمان روز پنجشنبه شانزدهم فروردین با برافراشتن پرچم فلسطین رژه خواهند رفت.

 

انتهای پیام/م.د


| شناسه مطلب: 387992







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.