شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
یکصد و هفتاد و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

بمباران خانه‌ای در رفح 12 شهید برجای گذاشت/ تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی/افزایش شهدای غزه به بیش از ۳۲۵۰۰ نفر

یکصدو هفتادو پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی در حالی آغاز شده که صهیونیست ها از اولین ساعات بامداد امروز به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند که به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از مردم بی دفاع منجر شد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، در یکصد و هفتاد و پنجمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، توپخانه‌های رژیم صهیونیستی منازل مردم بی دفاع را در شهر خان‌یونس واقع در جنوب غزه را گلوله باران کردند.

 

وزارت بهداشت فلسطین در غزه دیروز از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به 32 هزار و 552 نفر و مجروحان به 74 هزار و 980 نفر از هفتم اکتبر(طوفان عملیات الاقصی) تا کنون خبر داد. بیشتر شهدا و مجروحان را زنان و کودکان بی‌گناه تشکیل می دهند.

 

 

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل مرکز غزه را گلوله باران کردند

منابع خبری از گلوله باران سواحل استان مرکزی غزه از سوی قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 

 

بمباران خانه‌ای در رفح 12 شهید برجای گذاشت

منابع خبری امروز گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شمال شهر رفح در جنوب غزه بمباران کردند که در این جنایت 12 فلسطینی از جمله شماری زن و کودک به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

 

 

تجاوز هوایی رژیم اسرائیل به حومه شهر حلب سوریه

رژیم صهیونیستی بامداد امروز مناطقی را در حلب سوریه هدف قرارداد و بنابر اعلام منابع خبری تاکنون ۳۳ تن در این حملات به شهادت رسیده اند.

 

حمله شب گذشته شاید شدیدترین و وسیع ترین حمله رژیم به سوریه باشد و در این حمله، تعدادی از رزمندگان حزب الله ساکن سوریه و تعدادی از نظامیان ارتش سوریه به شهادت رسیدند.

 

در حمله شب گذشته حلب، به هیچ رزمنده یا مستشار ایرانی آسیبی نرسیده است.

 

 

هدف قرار گرفتن خودرویی در جنوب لبنان از سوی پهپاد اسرائیلی

شبکه الجزیره در خبری فوری اعلام کرد: یک فروند پهپاد اسرائیلی خودرویی را در منطقه البازوریه در جنوب لبنان هدف قرار داد.

 

یک منبع پزشکی لبنان اعلام کرد در حمله پهپاد اسرائیلی یک نفر به شهادت رسید.

 

 

حماس: تصمیمات دادگاه لاهه باید با مکانیسمی اجرایی همراه باشد

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: دستور امروز دیوان دادگستری بین‌المللی به رژیم اشغالگر صهیونیستی در رابطه با ضرورت ورود کمک‌های بشردوستانه و خدمات اساسی به غزه، باید با یک مکانیسم اجرایی توسط جامعه بین‌الملل همراه باشد که دشمن فاشیست و جنایتکار را که از گرسنگی به عنوان سلاحی علیه غیرنظامیان استفاده می‌کند، به اجرای فوری آن ملزم نماید تا این تصمیم بی‌اثر باقی نماند، زیرا دولت جنایتکار "اسرائیل" به رغم تدابیر و تصمیمات قبلی این دادگاه، همچنان به نسل‌کشی وحشیانه علیه ملت فلسطین بدون هرگونه بازدارنده‌ای ادامه می‌دهد.

 

دشمن اشغالگر صهیونیستی همواره قطعنامه‌های بین‌المللی را نادیده می‌گیرد که آخرین مورد آن قطعنامه صادر شده شورای امنیت در رابطه با آتش‌بس فوری در غزه بود که این نشان می‌دهد این رژیم تروریست طوری رفتار می‌کند انگار فراتر از قانون است و مجازات نمی‌شود که این به سبب پوشش و حمایتی است که دولت آمریکا به عنوان شریک تمامی جنایات آن علیه کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در غزه، برای این رژیم فراهم می‌کند.

 

 

تظاهرات گسترده اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان برای همبستگی با غزه

مردم اردن در راستای حمایت از فلسطینی ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند و شعارهای تظاهرات کنندگان اردنی این جملات بود: "نه سفارتی هست نه سفیر، برو بیرون ای خنزیر (خوک)"، "جهاد جهاد، همه ملت آماده هستند"، "ای کسانی که پل زمینی (برای صهیونیست‌ها)  ایجاد کردید و به عادی‌سازی روابط راضی شدید، ملت از شما بری هستند، ملت اردن روابط خود را عادی‌سازی نمی‌کند".


 

فرانسه در تلاش برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین

«شبکه 12» اسرائیل: فرانسه در تدارک ارائه پیش‌نویس قطعانه‌ای به شورای امنیت با هدف فراخوان برای آتش‌بس در غزه و به رسیمت شناختن کشور فلسطین است.

 

 

مشورت از آمریکا برای عملیات نظامی در رفح

هیئتی از اسرائیل هفته آینده برای گفتگو در مورد عملیات رفح به آمریکا سفر می کند به گزارش نشریه وای نت به نقل از منابع آگاه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به اعضای کابینه محدود جنگ اطلاع داده است که هفته آینده یک هیئت دولتی را برای گفتگو در مورد عملیات برنامه ریزی شده در رفح در جنوب نوار غزه، به واشنگتن می فرستد.

 

انتهای پیام/م.د


| شناسه مطلب: 387983







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.