شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

حضور120 هزار نمازگزار در مسجد الاقصی در دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان

ده‌ها هزار فلسطینی با وجود تدابیر شدید رژیم اشغالگر صهیونیستی در این شهر و اطراف آن، دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی در قدس اشغالی اقامه کردند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی گزارش داد، در دومین جمعه ماه مبارک رمضان، اشغالگران اسرائیلی حضور نظامی خود را برای سیطره بر بیت المقدس اشغالی و مسجد الاقصی بیشتر کردند.

 

این محاصره توسط بیش از سه هزار پلیس اشغالگر که در اطراف و داخل شهر قدیمی قدس مستقر شده بودند، تشدید شد تا ورود نمازگزاران را محدود کنند و مانع ورود آزادانه آنها برای اقامه نماز شوند.

 

120 هزار نمازگزار با وجود ده‌ها مانع ایجاد شده از سوی نیروهای اشغالگر در نقاط مختلف شهر مقدس قدس که به طور کامل به پادگان نظامی تبدیل شده بود، خود را به مسجد الاقصی رساندند.

 

رژیم صهیونیستی از زمان وقوع عملیات «طوفان الاقصی» شهر قدس را محاصره کرده و با بستن گذرگاه‌ها آن را از بقیه شهرهای فلسطین جدا کرده و شهر قدیمی آن را به پادگان تبدیل کرده است.

 

 

 

انتهای پیام /ح.ب/20

 

 




مطالب مرتبط

خلیل الحیه:

نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد/ طوفان الاقصی نیازمند خیزش بزرگ سراسری  امت عربی و اسلامی است
خلیل الحیه:

نتانیاهو قصد توقف جنگ را ندارد/ طوفان الاقصی نیازمند خیزش بزرگ سراسری امت عربی و اسلامی است

خلیل الحیه معاون یحیی سنوار رهبر حماس در نوار غزه تاکید کرد طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید و نیازمند خیزش بزرگ سراسر امت عربی و اسلامی است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.