شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

تبریک به رهبران مقاومت
و مردم غزه

«گروه تحلیل و تفسیر قدسنا»

 

 

رژیم صهیونیستی پس از اولین مرحله از آتش بس در غزه و همزمان با افزایش تلفات بی سابقه خود در غزه که به دلیل تغییر شیوه نبرد مقاومت بود، مجبور به عقب نشینی از برخی نقاط غزه شد و برای حفظ آبرو آن را مرحله سوم جنگ نامید.

 

علی رغم اینکه ارتش صهیونیستی این مرحله را نوعی تاکتیک جنگی نامید و تلاش کرد اینگونه القا نمایند که دست برتر را در غزه دارد، در عمل این رژیم وارد فاز مذاکره جدی با مقاومت شد و تلاش کرد چیزی را که در میدان نبرد نتوانست بدست آورد را در میز مذاکره به همراه همپیمانان خود به دست آورد.
 

در این مرحله رژیم صهیونیستی فورا محاصره در غزه را تشدید کرد و تلاش کرد با افزایش فشار بر مردم، غزه را علیه مقاومت بشوراند و در سوی دیگر آمریکا و غرب از طریق میانجی گران تلاش کردند به هر طریقی، مقاومت را به پای میز مذاکرات بکشانند و حواس رهبران آن را معطوف به مذاکرات کنند و خواسته های این رژیم را در غالب مذاکره به مقاومت دیکته کنند.
 

در همین چارچوب، نتانیاهو با به راه انداختن جنگ روانی ای به نام حمله به رفح، تلاش کرد با ایجاد ترس در مردم غزه، فشارها را هر روز برمذاکره کنندگان فلسطینی افزایش دهد تا از این طریق بتواند تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان با گرفتن امتیازات مد نظر، کار را به اتمام برساند.
 

مقاومت درمقابل این توطئه اعلام کرد که طوفانی سهمگین تر از طوفان الاقصی با نام طوفان رمضان در انتظار دشمن صهیونیستی است و فراخوانی را در این زمینه منتشر کرد که با لبیک مردم فلسطین به ویژه مردم غزه همراه شد و به صهیونیست ها نشان دادند که برخلاف دشمن، مردم فلسطین دربراه انداختن این طوفان بسیار مصمم و جدی هستند  فریب تله ای به نام مذاکرات تحمیلی را نمی خوردند.
 

تبریک به رهبران مقاومت که فریب توطئه مذاکرات آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخوردند و مصمم پای شروط خود ایستاده اند و تبریک به مردم مقاوم غزه که با ایستادگی خود به رهبران مقاومت این اجازه را دادند که قاطعانه از شروط خود و حق مردم غزه دفاع کنند. قطعا پیروزی از آن ملت مقاوم و صبور غزه است.

انتهای پیام/ای.س/24


| شناسه مطلب: 387400







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.